ویژگی و امکانات نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM
واژه CRM مخفف Customer Relationships Management که ما در ایران به نام
سیستم مدیریت ارتباط با مشتری می شناسیم. در حقیقت این سیستمها راهکاری
هستند برای جمع آوری نیازها و رفتارهای تجاری مشتریان تا به ایجاد روابطی
قویتر با آنها منجر شود. در ادامه به برخی از ویژگی نرم افزار مدیریت
ارتباط با مشتری CRM بهین تک گستر به صورت جامع میپردازیم.
مدیریت تیکتینگ در سیستم ارتباط با مشتری CRM
مدیریت قرارداد و پروژه ها در CRM
مدیریت کاربران و پرسنل در CRM
مدیریت وظایف و رویداد در CRM
مدیریت اسناد و مدارک در CRM
سیستم ارتباط با مشتریان بهین تک گستر با توجه به نیازمندی مدیران قابلیت
گزارش دهی لیست مشتریان، دریافت کامل گردش کار، فرصت های فروش، مدیریت و
زمان بندی جلسات در هر یک از پلت فرم ها و فناوری جدیدی با امکان اتصال به
کلیه افزونه ها و ماژول ها را دارا میباشد که شما را خارج از محیط شرکت حتی
در مسافرت از حضور فیزیکی بی نیاز مینماید.
مدیریت مشتریان سازمانی در سیستم ارتباط با مشتری CRM
فاکتور و پیش فاکتور در CRM
ایجاد گردش کار در نرم افزار CRM
مدیریت بازاریابی و فرصت در CRM
ویژگی و امکانات نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM
لیست قیمت خرید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، مشتریان CRM ماهانه ارزان
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، مشتریان CRM چیست ؟ CRM به زبان ساده
شرکت نرم افزار CRM و سیستم مدیریت ارتباط با مشتری | 15 روز رایگان
لیست تعرفه و قیمت خرید پکیج نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری crm ارزان ماهانه
مدیریت ,ارتباط ,مشتری ,crmمدیریت ,ها ,crm ,ارتباط با ,با مشتری ,نرم افزار ,مدیریت ارتباط ,افزار مدیریت ,افزار مدیریت ارتباط
درباره این سایت